Feeds:
Posts
Comments

Archive for the ‘Uncategorized’ Category

Officially move ! !

 

Advertisements

Read Full Post »

Reception Falani & Haizura at Dewan Perdana Felda

Read Full Post »

ZALINA  & ZUL

Read Full Post »

Ade sorang member aku yang sangat berbakat, bukan pandai ambik gambar je..macam-macam dea boleh buat sebenarnyer..so dgn nie aku berharap korang dpt mengundi dea untuk merealisasikan impian dea berlakon dengan pelakon peberet dea..

apep

korang tak percaya ? tgk dea berlakon kat SINI

ingin lebih mengenali sang dea clik SINI plak k.

Read Full Post »

Read Full Post »

Ohh Ibu .

Banyak kali penah kita dengar mengatakan seorang ibu boleh menjaga sepuluh anak, tapi seorang anak belum tentu lagi boleh menjaga seorang ibu..Sempena hari ibu nie aku nak ucapkan kan kat mak aku terima kasih, kerana telah banyak bekorban masa, tenaga, wang ringgit dan byk lagi untuk membesarkan aku nie..walaupon aku nie banyak menyusahkan dari menyenangkan, sebab aku nie degil kot..Aku menyeru kepada anak-anak diluar sana marilah kita menghargai jasa ibu kita yang telah membesarkan kita, tak kira lah korang nie anak yang alim, anak yg setan ataupon anak ayam ..marilah sama-sama menghargai jasa ibu kita sebelum terlambat.

I LOVE YOU MAK ! !

Ya Allah

Rendahkanlah suaraku bagi mereka
Perindahlah ucapanku di depan mereka
Lunakkanlah watakku terhadap mereka dan
Lembutkan hatiku untuk mereka

Ya Allah,
Berilah mereka balasan yang sebaik-baiknya, atas
didikan mereka padaku dan Pahala yang besar atas
kesayangan yang mereka limpahkan padaku,peliharalah
mereka sebagaimana mereka memeliharaku.

Ya Allah,
Apa saja gangguan yang telah mereka rasakan
atau kesusahan yang mereka deritakan kerana aku
atau hilangnya sesuatu hak mereka kerana perbuatanku
jadikanlah itu semua penyebab susutnya
dosa-dosa mereka dan bertambahnya pahala kebaikan
mereka dengan perkenan-Mu ya Allah
hanya Engkaulah yang berhak membalas kejahatan dengan
kebaikan berlipat ganda.

Ya Allah,
Bila magfirah-Mu telah mencapai mereka sebelumku,
Izinkanlah mereka memberi syafa’at untukku.
Tetapi jika sebaliknya, maka izinkanlah aku memberi
syafa’at untuk mereka,sehingga kami semua berkumpul
bersama dengan santunan-Mu di tempat kediaman
yang dinaungi kemulian-Mu, ampunan-Mu serta rahmat-Mu… .

Sesungguhnya Engkaulah yang memiliki Kurnia Maha
Agung, serta anugerah yang tak berakhir dan Engkaulah
yang Maha Pengasih diantara semua pengasih.

Amin Ya Rabbul Alamin.

Read Full Post »

Earth Hour 2009

Ape kejadah Earth Hour nie ?

Ape tujuan Earth Hour ?

Ok Earth Hour nie adelah satu kempen untuk mengurangkan penggunaan tenaga kat bumi kite nie..bukan tenaga batin, tapi tenaga elektrik yang kita gunakan setiap hari..so dengan penggunaan tenaga yang banyak boleh menyebabkan global warming..dengan kempen yg kite buat join nie, sedikit sebanyak dapat gak la mengurangkan kesan ke atas bumi kita. Cintakan Bumi kita ini jangan hanya cintakan awek semate-mate..

mari kita sama-sama memberi sumbangan dengan tindak menggunakan tenaga elektrik pada waktu dan masa kt bawah niee.

Date – 28 march 2009

Time – 8.30 – 9.30

Cerita banyak pon tkde guna kasi tgk sudeyy clip video niee..

Read Full Post »

Older Posts »